יום שני, 25 באפריל 2011

סיפור עם מסר

היה אדם אחד גנב רמאי... בא לגוי אמר לו תלווה לי כסף ואני יחזיר לך רבית כפולה!! הגוי הזה לא אמין... אמר לו אולי אתה סתם תפרן.. סתם רמאי.. אמר לו מה פתאום כל היהודים מכירים אותי תלך תשאל אותם אפילו.... עכשוי לאותו רמאי קראו פסח.... והוא בא לבקש הלווה מגוי לפני חג פסח... הלך הגוי בשוק שומע אנשים "מהר מהר לכבוד פסח..." שומע איזה מנקה "קדימה מהר לנקות לכבוד פסח.." אמר בונה הבן אדם הזה באמת חשוב.... הלך נתן לו כסף כפול ממה שבקש.... עבר הזמן ואותו אחד ברח אם הכסף.... התחיל הגוי לחפש אותו אצל היהודים... שאל אנשים בשוק "תגיד מה עם פסח?.." ענו לו "עזוב אותנו... אל תדבר איתנו על פסח..." הלך לאישה הזאת אמר לה תגיד מה עם פסח? אמרה לו "אל תזכיר לי את פסח... הרג אותי הפסח הזה..." אמר לעצמו הגוי איזה רמאי הפסח הזה.... גם עלי הוא הצליח לעבוד......

זה גם סיפור..... וגם בדיחה... מקווה שהצלחתם להבין... מתאים בדיוק לימים אלה :D

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מבחנים