יום חמישי, 5 במאי 2011

אוהבים את ה' יתברך? מוכנים לעשות בשבילו ה-כ-ל?... בואו ונראה אתכם!!!!

אךך 2000 שנה הינו בגלות מה לא עברנו תיגידו לי? כמה רדפו אותנו הרגו בנו שחטו את אובתינו וה' יתברך ברחמיו הרבים יחזיר אותנו סוף סוף לארצינו הקדושה!! הסבאים וסבתאות שלנו היו חולמים לגור בירושלים... טבריה... צפת.... לגור בארץ ישראל!! והיום? תיראו ברחמי ה' יתברך איך ארץ נראת.. נתן לנו לגור בארצינו הקדושה... נתן לנו מדינה... מה שאבות אבותינו לא זכו אנחנו זכינו!! ואךךךךך כ-ו-א-ב הלב חבר'ה... כ-ו-א-ב הלב... איך אנחנו מודים לה' יתברך חבר'ה איך?? בליל העצמאות מדינה שלמה כולם?? הולכים יוצאים באים מנגלים.. זיקוקים.. הופעות... מועדנים.. רוק העצמאות.. רוק גיהנום... כל מני דברים שה' יתברך? מ-ת-ע-ב דברים שגורמים? -צ-ע-ר לה' יתברך!

אין אין אין כואב הלב.. תיראו מדינה שלמה איך מתנהגת בליל העצמאות... כולם ספריי שלג.. פטישים.. מלחמה בוום בוום טרך... זקנים זקנות אני מאמין שאמא שלכם.. אבא שלכם.. כ-ו-ל-ם בלילה הזה יוצאים.. "להופעות..לראות זיקוקים..." שנה שעברה כל המשפחה שלי תבינו מה זה אחים אחיות אבא אמא... הלכו יצאו למה? "לראות זיקוקים..." ואךךךךך עכשיווו אני שואל אתיכם שאלה אחת ויחידה!! ותחשבו על זה!! זה רצון ה' יתברך מה שאנחנו עושים בליל העצמאות?? שה' יתברך רואה איך שאנחנו מתנהגים בלילה הזה זה גורם לו שמחה??? זה גורם לו נחת רוח?? אין אין אין תיהיו א-מ-י-ת-י-ם ותחשבו על זה!! זה רצון ה'?.. ככה מודים לה' יתברך שנתן לנו ת-ז-כ-ו--ת לגור בארצינו הקדושה ככה??...

תבינו חבר'ה!! בלילה הזה של עצמאות בורא עולם? ב-ו-כ-ה בשמיים!! הלילה הזה?? זה תשעה באב הפרטי של ה' יתברך... שה' יתברך רואה איך שאנחנו מתנהגים בלילה הזהההה הוא שמח?. זה גורם לו נחת רוח?? "הופעותת... זמרים.. " וכל זה? עוד ב-ע-ו-מ-ר!!! בימי אבלות לעם ישראל!! ימים של צער!! מיייי אמר בכלל שמותר לשמוע שירים בעומר? שמותר בכלל ללכת להופעות??? ולא סתם הופעות!! בנים ובנות ביחד פריצות זימה ניאוף ה' ירחם תיהיו אמיתיםםם זה רצון ה'???. ככה מודים לה' יתברךךך על זה שהוא נתן לנו מדינה??? ככה מודים לו??

תבינו מכאן איזה -צ-ע-ר יש לה' יתברך חבר'ה.. בורא עולם בלילה הזה -פ-ו-ג-ע מאיתנו!! אנחנו? כפויי טובה אנחנו?? ב-ו-ג-ד-י-ם ב-ו-!! אנחנו???? -מ-צ-ע-ר-י-ם אותו!! אין אין אין תחשבו כל השטנים כמה מקטרגים עלינו בלילה הזה???? בורא עולם עשה איתנו ניסים ונפלאות אנחנו חיים פה??? ב-נ-ס מליארד וחצי ערבים מסביבינו אין אין אין ניסי ניסים!!!! ואיך אנחנו מודים לה' יתברך??? ביום שהוא נתן לנו תמדינה עושים את ש-י-א עונות!! את ש-י-א החטאים!! מכעסים אותו! כל המקטרגים בלילה הזה פותחים עלינו את הפה ולא מפסיקי לקטרג עלינו!! להגיד לה' יתברך כמה אנחנו כפויי טובה!

ובגלל זה! אני פונה עכשיווו לכל אוהבי ה' יתברך!! לכל אנשים שה' יתברך? ק-ר-ו-ב לליבם!! לכל אנשים?? א-מ-י-ת-י-ם!! שבלילה הזה? במקום שילכו יביאו יציאו יעשו את ה-ר-ע בעיני ה'... שיביאו? ויעשו את רצונו!! איך?? בזה שהם יעסקו בתורה הקדושה!! שבלילה הזה??? הם לא יציאו לא להופעות לא מנגלים לא סיבוב בשכונה כ-ל-ו-ם!! שבלילה הזה? יעשו את רצון ה' יתברך.. ישמחו אותו!! איך??? בזה שישבו בבית ויראו שיעורי תורה!! ככה?? מודים לה' יתברך!! ככה ? עושים את רצונו!!!

תבינווו מי שבלילה הזה ש-כ-ו--לם יוצאים נשאר בבית שלו ולא יוצא.. יושב בבית שלו ורואה שיעורי תורה הוא? א-ו-ה-ב אצל בורא עולם!! תחשבו מה זה מדינה שלמה? הולכת בה חוטאת מכעיסה את ה' יתבךר.. ואתם? עושים את רצונו!! אתם יודיעם איזה ש-כ-ר תקבלו על זה??? אתם יודעים כמה בורא עולם יתן לכם?? אין אין אין אתם חושבים מי שנשאר בלילה הזה הוא מסכן? הוא מטוטמם? חחחחחחחחחחחחחחחח שנה שעברה אני נשארתי פה והצלחתי לשכנע עוד כמה עשרות לישאר איתם ואךך א-י-ז-ה- -ה-ה-ר-ג-ש-ה!! הרגשתי באותו ערב? שבורא עולם?? מחבק אותי!! בורא עולם? נמצא איתי כאן בחדר אין אין אין איזה אושר.. איזה הרגשה!! וככה? כל אותם אנשים שנשארו פהה!! מי שרוצה? שיכנס אלי לדף הפייסבוק הינה קישור אליו


אני יתן לו לדבר אם אתם אנשים ישאל אותם אם היה שווה או לא... אותם אנשים כבר השנה אמרו לי "בעצמאות אנחנו איתך.." קולטים??..אלה אוהבים את ה' יתברך באמת!!!

דייי חבר'ה תיהיו אמיתים!! מה אתם חושבים אני לא רוצה לצאת??? אני לא רוצה ללכת?? כל החברים שלי משגעים אותי "בוא בוא בוא בוא..." אתם חושבים אני לא רוצה???? אני רוצה ללכת!! אני -מ-ת ללכת!! אבל???? אני ל-א ילך!! למה?? כי איך אני ילךךך לצאת לאוכל על אש.. לראות זיקוקים... ואני יודע שבאותם רגעים בורא עולם? ב-ו-כ-ה!! בורא עולם בצער????. א-י--ך אני יצא תיגידו לי? כל אדם שיש לו אהבת ה' יתברך בליבו איךךך מסוגל לצאת?? א-י-ך??? :'( :'( :'( מה נשאר לבורא עולם תיגידו לי מהה נשאר לו?? רואה את כל הבנים שלו הולכים באים שוכחים אותו.. עושים את ה-ר-ע בעיניו!!! מ-ה נ-ש-א-ר לבורא עולם באותו לילה???? בגלל זה א-נ-י ישאר פה!! ואני מבקשש ממיכם כל אוהבי ה' יתברך!! כללל אנשים ש-ב-א--מ-ת- ה' יתברך יקר לליבם!! באו תשארו איתי!! אל תצערו את ה' יתברך!! באו??? נעשה קצת שמחה לה' יתברך בלילה הזה.. נגרום לו קצת נחת רוח!!!

ואל תיגידו לי עכשיו "אתה מגזים.. אתה מקצין.." תפסיקו לשקר את עצמיכם!! תיהיו אמיתים! בלילה הזה????? בורא עולם ב-ו-כ-ה בשמיים!! כל הדברים שאנחנו עושים בלילה הזה??? זה -נ-ג-ד רצון ה' יתברך!! ככה???? לא מודים לה' יתברך שנתן לנו מדינה!! איך מודים לו?? שעושים את רצונו!! שמשמחים אותו!!!!!

בקיצורררר בליל העצמאות!! זה יוצא יום שני שבוע הבא.. מי שרוצה לעשות קצת נחת רוח לה' יתברך!! מי שרוצה??? -ל-ק-נ-ו-ת- -ל-ו- -ע-ו-ל-ם -ה-ב-א!! מי שרוצה??? לקנות לעצמו מקום ש-מ-ו--ר בגן עדן!!! מי שרוצה ל-ש-מ-ח- את ה' יתברך בלילה?? מדינה שלמה מצערת אותו!! מוזמן ללכת לשיעורי תורה או לישאר כאן.... ואני??? אשלח לו שיעורי תורה... זה???? המטרה!! בלילה הזה??? לראות שיעורי תורה!! לעשות???? את רצון ה'!! לשמח אותו!! שנה שעברה היו כאלה ישבו לי בבית לא יצאו.. אבל לא ראו שיעורי תורה לא עשו כלום.. או שהיו כאלה יצאו.... אבל?? באו לי בשעה 11 בלילה 12 בלילה שהכל נגמר... "הינה באתי" עושים לי.. אנשים כאלה???? שיעשו טובה לא יעשו מעצמם צוחק!! הכונה שלי לישאר זה מתחילת הלילה!! מי שנכנס יום העצמאות!! מי שעה 8 בערב!! עד?? שנגמר ה-כ-ל!! ומה לעשות???? לראות שיעורי תורה!! זה? המטר המי שרוצה? אני בדף הפייסבוק ונשלח לכם!!

6 תגובות:

  1. ועוד דבר...... מותר לנו לחגוג, הקדוש ברוך הוא רוצה שנחגוג ולא נשב בבית ונתאבל, מותר פעם בשנה לחגוג, ומי שהמציא את כל הקטע הזה שאדוניי סובל ביום העצמאות זה הדתיים, זה לא מוכח, זה סתם דיבורים באוויר.
    אז בגדול כל מה שכתבת שטויות במיץ עגניות ולך תחפש לך חיים ותעזוב אותנו!

    השבמחק
  2. אתה צודק ב100% אשרייך !! ישתבח שמו לעד .. !!!

    השבמחק
  3. דניאל החביבה עד מאד,
    אם לא נאה לך לקרוא צאי מכאן ועזבי אותו בשקט.
    דמוקרטיה, מכירה? חופש דת, מכירה?
    זכותו לכתוב מה שהוא רוצה.
    הוא 'עוזב אותך בשקט', הרי הוא לא מכריח אותך לקרוא.

    ולך יעקב. יש היתר מרבנים מוסמכים לשמוע שירים ולשמוח ביום הזה.

    אומרים בו הלל- אם הלל מלא או לא, איני זוכרת- אך רבנים תקנו שביום הקמת המדינה היהודית מותר לשמוע שירים ואף אומרים הלל מתוך הודיה אמיתית.

    מסכימה איתך לחלוטין- הפריצות ביום הזה לא ראויה לכלום. לצאת מהבית בערב הזה גורם לי לרצות להקיא את נשמתי. זו אינה ציונות, זה גועל נפש במסווה של ציונות.
    הנוער של הציונות הדתית מארגן בלילה זה תפילה המונית בכותל המערבי. מה דעתך להצטרף?

    נפגש שם, אני מקווה!

    השבמחק
  4. השבח לאל - צדיק ה' וצדקו דרכיו . אים ב- ה' באייר רצה בורא-עולמים שנעלה מין הגלות-(שלא שלמה)ונכריז על מדינתנו מאידך שהיום הזה הוא תיקון מסויים ואין אנו יודעים חשבונות שמיים,-בטוח; ואלכת כמה וכמה רצה שנישמח ביום ז ה .

    השבמחק
  5. "תחשבו מה זה מדינה שלמה? הולכת בה חוטאת מכעיסה את ה' יתבךר.. ואתם? עושים את רצונו!! "

    אם מדינה שלמה ביום הזה הייתה מכעיסה את הקב"ה אני בטוח שלא היית זוכה לכתוב את הדבר הזה ..

    הקצנה בצורה מבחילה ברור שלהחמיר זה טוב אבל באמת מוגזם..

    ואל תכליל לא כולם מנצלים את היום הזה לדברים רעים וחטאים..

    השבמחק
  6. זה שמעלי... אתה צודק מדינה שלמה מכיעסה את ה' יתברך!!
    אבלללל אנחנו צריכים להביןןןן ואי אפשר להבין את זההה כמההההה אבא רחחחמןןןןןןןןן יש לנוווו!!
    מרחם מרחם בלי מגבלות!!
    אי אפשר להבין את הרחמנות שלו!

    השבמחק

מבחנים